Surprise!

Tjoo!
Har vart i centrum och shoppat, jag fick några öppna klappar och har bestämt det jag ska köpa till mamma och pappa. Men det var svårt att komma på något ...
Aja, läste en sida i Arn-boken. Sen dog jag. Började läsa lite på Vampire Diaries men jag är sååå trött på fantasy just nu. I alla fall böcker.
Min kusin ringde idag också, det var länge sedan. Det var verkligen en överraskning ... Kan inte säga att vi är så bra vänner men hon hade tråkigt ... Men det är kul att snacka med henne i alla fall. Ska nästa helg till mormor & morfar och baka pepparkakor. Då kanske hon ska vara med ^^



Asså jag hatar mitt hår!! Kan det inte växa lite snabbare, på 1,5 år har det växt typ 5 cm ...

Kommentarer
Postat av: sally

MEEERA :D

2010-12-05 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0