Pepparkaksbak

Hellu!
Nu är jag hemma! Helgen har gått så himla fort, vilket är tråk men jag har haft det kul!
Igår morse åkte vi till mormor och bakade! Det gick först skit dåligt för mig för de gick bara sönder, har inte så mycket tålamod. Men sen gick det bra och jag fick ihop 3 plåtar. Syrran typ 4 ...



Nä, my kunde inte komma för hon var sjuk ...



Ja, jag erkänner. Jag smakade på degen.



Fanny, mormor o morfars hund vill ha min pepparkaksdeg. (egentligen är det min morbrors men hon bor där )





Så tog jag och syrran en promenad efter bakandet! Det va skönt för de va så himlans varmt där inne D:

Kommentarer
Postat av: Photos and Books by Frida

Åh va mysigt!!!

SVAR: Jo, tänkte lägga upp det snart.

2010-12-12 @ 16:15:20
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Anna

Mumms med pepparkakor! Söt hund!



Btw: Söt bild på Greta och Ellen i din header!! :D



Hoppas du har haft en bra helg!

Kram! :P

2010-12-12 @ 20:51:38
URL: http://anniiizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0