Önskelista

Tja tja!
Först var det svenska och vi fick tillbaka massa arbeten. Det gick bra på allt utom en grej. De va nån reflektion av någon novell som jag fick jätte dåligt på men det skiter jag i. Vår svenskalärare förklarar så jäkla dåligt.
Aja, efter lunch slapp vi spanskan och vi gick på en kristen julkonsert. Det visste jag inte att de skulle vara men de hette typ 'ng' eller något och sjöng om Jesus och sånt. På teatern läste jag manus med Jenni och Chanelle, Jag var typ död och orkade knappt andas. Men såklart när man kommer hem nu så är man pigg som en ärta. Ba beskrivning ...
Juste, på matten satt jag och Ashley i lärcentrum och jobbade. Eller inte jag dirket så mycket. Jag läste Ashley SUPERBRAIGA novell. Den ägde asså. Får dock inte säga vad den handlar om. Det får ni läsa på hennes blogg OM hon lägger upp. Den var min typ av novell, även om det inte var så mycket fantasy. Det var inte ens fantasy nu när jag tänker efter. Trött.
Såg Glee nyss och drack Tassimo choklad. Skitgott.

Och jag tänkte slänga in det jag önskar mig i julklapp.
- Pengar
- Presentkort
- Smycken
- kläder

Kort lista i år. För annat jag önskar mig vet jag redan att de köpt ^^


Kommentarer
Postat av: almstroom

roligt att du är med. skriver en kommentar på din blogg, när jag tagit ut vinnarna xD:;)

2010-12-15 @ 17:47:39
URL: http://almstrooom.blogg.se/
Postat av: liindblaads

haha tack du :D

2010-12-15 @ 22:37:45
URL: http://liindblaads.se
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :)

om inte kan du anmäla dig morgondagens lucka (17)

redan nu i samma inlägg

kram

2010-12-16 @ 10:56:40
URL: http://liindblaads.se
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 13:22:21
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0