Najs fredag

Tja tja! :)
Idag var det lugnt i skolan. På spanskan skulle jag egentligen inte ens behövt komma dit! Så jag var inne på internet och kollade bloggar i en halvtimme innan vi drog på lunch. Sedan lånade jag en bok i biblan, Sveket. Ska läsa den istället för Vampire Diaries i helgen. Aja, på engelskan var jag klar så jag satt och läste några kapitel i boken. Det va nojs :D

Ska åka till landet strax, om nån timme kanske. Kommer missa Glee. Det suger.
Nu äter jag en lussebulle. Dom är så goda!! Och imorn blire pepparkaksbak med mormor och med kussen My. Ska bli kul. Tradition. Vi små kusiner bakar tillsammans och de äldre tillsammans typ. Ja, de va så typ innan de blev gamla och flyttade och skapade familj. Så nu är det typ bara vi som kommer. Mormors gör egen deg, den är jätte god. Eller aa, enligt my för hon käkar upp sin. Men jag sparar till kakorna ^^

                                          

Jag tar inte med datan heller. Internet funkar ju inte. Så jag skriver på söndag. Hare bäst :)



Har jag sagt att jag julpyntat? men jag har i alla fall pyntat mitt rum med gran och sånt ^^ MYYS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0