Mysmånaden :)

Hellu!
Har precis kommer hem från stan! Jag och Iduff kom lite tidigt, en timme innan så vi gick och tittade i lite butiker. Jag köpte en julklapp till syrran, men kan inte skriva vad i fall hon läser ... Mene, sen var vi och besökte riksdagen i alla fall. Jag verkligen avskyr politik men när man var där var det jätte intressant konstigt nog! Vi var inne och kollade i utskotten och lyssnade på en debatt i kammaren. Men det var kul, faktiskt.

Och nu idag började julkalender. Jag har dock inte sett den men jag ska nog se den ikväll. Jag vet att det är jätte barnsligt men det är tradition, hur dåliga kalenerna ändå varit de senaste åren ... Om nu första avsnittet suger så slutar jag kolla ...

Aja, men just nu är jag helt beroende av Glee! Vet itne varför men jag såg lite när det visades förut men då brydde jag mig inte så mycket men nu är jag helt fast!!


Kommentarer
Postat av: Em

julkalendern var faktiskt helt okej iår! :)

2010-12-02 @ 02:17:39
URL: http://justinbieberofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0