Kul humor

Hellu alla!
Jag pluggade inte igår, shiet asså. När man är så inne i en bok glömmer man allt annat! Jag blev klar med den i af, och det var skönt. Var inte min typ av bok, ungdomsböcker är jag inte så mycket för ... Mene, ska börja läsa Arn-böckerna nu. Har läst till och med halva trean så jag började nu igen ... Efter ett års paus. Det går inte att läsa alla dom böckerna på en gång, man blir trött .____.

Aja, idag har jag lite och göra. Snart ska jag, syrran och pappa åka till centrum och handla julklappar. Jag har två kvar att köpa, till mamma och pappa. Jag vet inte vad jag ske ge dom. Det är så svårt ....
Men vad kan man ge till en förälder?


Haha, älska min och mina vänners humor :)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Härligt :) jag ska med slappa nu tror ja eller jag tror inte jag vet :P

funderar på att slänga mig i sängen och bara sova hela dagen :P

2010-12-05 @ 13:30:35
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0