Julen närmar sig

Hallå!
Jag är sååå trött! Behöver lov! NU! Bara 2 skoldagar kvar sen äre jul. Jippi :D
Och jag skrev klart novellen i morse, det enda man måste göra nu är att skriva in den i datan och skicka via den där urkund skiten.

Ashley åker till Kanada idag :'(

                        

Lite bildbrist som sagt. Har några fina bilder men de lägger jag inte in än ^^

Idag är det en julfilm på TV!

Kl 19.30 på trean kommer de visa Grinchen - julen är stulen. Grinchen är någon läskig varelse som vill sno julen. Jim Carrey är med. Då måste man ju se :D

De ska visa massa filmer under julen, kan skriva upp de här dagen de visas. Såg att de visar High school musical idag med, men den vill jag verkligen INTE se! *ryser*
Synd att de inte ska visa Ensam hemma :'(



Vi ska laga julgodis idag och köttbullar och sånt :D Julmys ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR:

Drömmar: Det låter ju i alla fall bättre än mina!

KP: Jag såg det, men jag tror och har en känsla av att det måste vara jättekrångligt att göra det. Belysningen är en stor viktig del i det hela också

2010-12-18 @ 12:41:59
URL: http://photosandbooks.blogg.see
Postat av: almstroom

hehe ja det blev du ju :)

2010-12-18 @ 13:24:42
URL: http://almstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0