Fjärde advent

Hellu!
Fjärde advent idag, snön yr ner nedaför och julkänslan sprider sig in i alla vrår. Seriöst, det är så mys med jul. Alla är glada under december månad :D



Idag på dan har jag och mina föräldrar varit nere vid ica och köpt julskinka till julbordet. Det är ännu inte helt klart hur vi ska fira i år, hemma så klart men min bror ska kanske komma och fira. Men det är inte säkert. Vi brukar oftast fira på landet hos min mormor & morfar eller hos min moster. Det brukar vara mys med släkten :D



Har somsagt lite bildbrist men jag har ett par fina bilder som ska upp här ^^

På TV idag:

Kl 13.30 är det Ensam hemma 3. Yeey. Har inte sett alla dom men dom är helt klart bra julfilmer ^^

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jaa :O

haha nu har jag nog lite värre hår än dig med tror ja :P

lockigt och jävligt :P

2010-12-19 @ 14:30:55
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0