Annandag jul

Heej!
Vi var då hos min farbror och sånt igår. Ja, vi fikade, såg på tv och åt julbord. Kul ..
Aja, jag och syrran såg Valentine's day igår. Ja, Taylor Lautner är en dålig skådis. Han är precis likadan som när han spelar Jacob Black.

Jag är väldigt trött, som vanligt, men jag orkar typ inget. Ska ner och läsa eller titta på Merlin. Imorgon ska vi på bio och se Änglagård - tredje gången gillt. Hmm, den är väl en av de få svenska filmer som är bra. Annars äre bara deckare. It sucks.





Lite julaftonsbilder. Ikväll äre Arn på fyran också.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Förlånt för sent svar men har inte varit aktiv på bloggen nu under jul :)

nu är vinnaren av dagens blog i lucka 24 uppe kolla om de va du :)



Annars önskar ja dej en god fortsättning

2010-12-26 @ 14:19:30
URL: http://liindblaads.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag <3

2010-12-26 @ 15:32:46
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0