Varmt!

Nu har jag suttit i solen i några timmar, med ett glas tropisksaft i ena handen och boken i den andra. Det var mys. Nu håller jag på att fixa låtar till ipoden och ska väl inte göra så mycket mer. Läsa lite till kanske.



Kollade lite på ett program igår på fyran, 'kvällen är din' hette det. Jag fattar inte hur det gick till, men jag blev rörd när det var en tjej som fick träffa Justin Bieber. Holy jesus asså. Jag bara kände det liksom som om det var jag som fick träffa min största idol, som inte är Justin Bieber. Säger bara det. Det var lite förvånande.

I veckan som kommer kommer det blir jääätte varmt. Gud vad kul att vi då ska orientera ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0