Twilight förhäxar folk

Ja! Vi teatrare blev då tvingade in till teaterhögskolan idag i snöslasket för att se på clownföreställning. De var 5 elever som fick instruktioner och så gjorde de som en föreställning, det var kul men tog väldigt mycket energi att garva så mycket.

Och ja, sen hade jag tänkt att göra ett inlägg om twilight, men jag orkar inte så det får bli kort. Liksom, hur kan så många vara förhäxade av den där skitserien? Jag tycker den är SKIT tråkig för Edward är ingen riktig vampyr och han är för perfekt. Sedan blir de tillsammans för fort så det blir inget intressant - det händer för lite hemskt. Om det händer något, som i fjärde boken att volturi ska komma och döda dem så måste de klara det galant och Bella har en magisk formel och alla klarar sig. SÅ TRÅK! Jag fattar inte? Asså, ja, alla vill väl vara i Bellas ställe, därför är den populär. Enda resonliga anledningen jag kom på.

Engelska nationella skriva imorgon bitti, ingen sovmorgon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0