Snart!

Hellu!
Hade matte nationella i morse. Skit lätt! Sen har jag haft lite svenska, läste klart Feber vilket var en enorm lättnad eftersom det kände inget i boken förrän det var 30 sidor kvar. Grymt tråkigt.
Sen hade vi spanska. Har 3 nationella på fredag. Hemskt :(
På teatern hade vi analys på strindberggrejen vi såg på i måndas. Sen fick vi ett förslag på vilket pjäs vi ska spela nästa läs år. Den heter klass nånting. Kommer inte ihåg .. men ja, jag vill nog köra den. Liksom, den utspelar sig i England, me like! Så ja, om vi kör den blire brittisch accent! Men jag vill köra nå 1800-tals grej också ._.

Ja, nu skriver jag på svenska rapporten igen! Ska senare till kista och läas upp mobilen, comviq imorn!



12 dagar till Turkiet! Får börja packa nästa vecka ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0