Sjuk nu?

Jag kände imorse att jag hade ont i halsen när jag svalde. Han dock då inte dricka nå te utan fick ta nån alvedonsaksgrej som skulle lindra smärtan. Nu är det väldigt obehagligt när jag sväljer. Har druckit 2 stora koppar te med mycket honung. Ska ta en kopp ned varm mjölk sen. Fan. Jag får inte bli sjuk nu när vi ska till Turkiet.



En av mina favvo teer. Vi dricker ibland lipton men jag försöker undvika det eftersom de ger djur sjukdomar och sedan ger dem deras te för att se om det kan bota sjukdomar.



Sökte på tekoppar och då kom denna vackra bild fram.

Kommentarer
Postat av: denise

sv: japp, den kollar vi hela tiden!

2011-05-27 @ 19:05:34
URL: http://swejedward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0