Imorn!

Nu har jag de första två Harry Potter böckerna i ipoden. Har resten på böcker hemma eller redan läst så jag tog dom två. Har lyssnat 5 kapitel på första boken och man får en hel annan känsla när man läser dem på orginal språk. Jag har redan läst azkaban, lite av flammande bägaren och till dit filmen var i sjunde boken.

Idag på eftermiddagen ska vi åka och lämna hundarna hos Emilia och Frida. Sedan måste jag gå igenom min packning så jag har med allt. Och ladda ipoden. Och måla naglarna.



Imorn går planet 08.30. Vi åker hemifrån typ 05.30 så jag hinner göra frågesporten på mugglarportalen. Jag är Ravenclawelev och Gryffindor ligger tätt bakom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0