Dreaming is living

I natt drömde jag världens bästa dröm. Den var helt jävla asum. Jag typ skrev en bok men upplevde allt själv. Och när det var typ bok 2, jag visste det, ibland vet man bara saker i drömmar och då ... Då hör jag någon som går i trappan utanför mitt rum och jag vaknar. Helvete. Klockan var halv 5 och så fick jag inte tillbaka drömmer :( Fatta vad sur jag är!! Men jag kommer ihåg det mesta, så jag har skrivit upp dne på min oändliga idélista. Men den var helt fantastisk. Några jag känner spelade karaktärer i min dröm, 2 var värsta bitcharna och ja, jag vågar inte säga till dem att de spelade det i min dröm. Haha, det var lite kul för de är ju inte bitchar IRL så. Min hjärna kokar ihop även saker när jag sover, det är asum. Dreaming is living!

Hade engelska nationella imorse då! Det gick skit bra! Det kändes som det i alla fall. Sen vare lite svenska redovisningar och sen efter lunch satt jag och Mary och tittade på teaterföreställningen på tv! Jag garvade hela tiden åt mig själv, det var så himla kul att se sig själv XD Ja, det var kul att se alla andra också ^^

Mja, håller på och skriver en recension och ska göra spanska sen. Sedan ska jag läsa Frestad. Hann inte igår :(



Jag sökte på 'drömmar' och då kom det upp drömkakor och typ lite scary mardrömsbilder. Jag tog den här, den va fin. Vår liksom massa inspiration av den XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0