Da da dam.

Älskar Paradise Oskar. Inte bara för att han är så söt, utan för han hade ett budskap med sin låt. :)
Ja, Sverige kom då på tredje plats igår efetr Italien och Azerbaijan.. Italiens låt sög. Azerbaijans med ._. Ja, sen fick Sverige 2 tolvor från Israel och Estland. Israel gjorde en parodi på Popular för några veckor sedan och det stod där att de hejade på Saade :) Sen gav Sverige bara 7 poäng till Da da dam :( 8 poäng till Bosnien lalal .. och 10 till Danmark. Den är grymt bra, även fast den är lite plagiat. Och tolv poäng till de studsande tvillingarna Jedward. Jag gillade den låten, nu är det bara så här att igår lyssnade jag oturligt nog på låten 7 gånger och sjöng på den hela dan så jag tröttnade på den :( Men ja, Danmark kom 5a i slutgrej. Ville bara flika in det.

Ja, sen har det varti konfirmation idag. Gick upp halv åtta och fixat och hållt på. Sen gick vi ner, jag, mamma, pappa, mormor och morfar. Där nere kom Frida, Emilia och deras föräldrar och min moster Marie, Vallen och Alexander. Så det var mycket folk, vilket var roligt :)
Sen ja, var det en lång gudstjänst med sång och framträdanden och massa. Som tur var fanns det några söta där ... Hehehe .. Nu garvar väl Frida och Jossan åt mig när de läser det här. Men det bjuder jag på. De var söta! Fast ingen är sötare än Axel Ehnström. Hahah. Det är Paradise Oskar. Visste ni att han är tjugo år och Finlandssvensk? XD Sen ja, igår på Eurovision så var det också massa söta. Jag ändrade mig från britter, till fransmän till lala... Japp ^^
Sen hemma har vi käkat lunch, ätit tårta och spelat kort här.

Nu förut hittade jag ett album med Paradise Oskar så jag har lyssnat på det. Sån musik gillar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0