Awful thing

Helluuu!
Har inte gjort så mycket idag. Har haft 4 lektioner varav 2 jag inte gjorde nånting. Är klar där :) Men vi hade idrott iaf. Båda mina idrottslärare har cancer så vi hade en vikarie från gotland XD Vi körde lite basketgrejer och så. Sen hade vi samhällskunskap med.

Ja, nu håller jag på och skriver det sista i svenskan. Vi ska skriva minst en sida på avslutnigen, jag har skrivit en halv och kommer inte på mer. Sen äre källförteckningar, sammanfattning och innehållsförteckningen som ska skrivas ...
Imorn har jag spanska nationella hela dagen. Läs, hör och skriv. HEMSKT! Usch, jag hatar spanska. Det har blivit mitt hatämne.

Ja, sen äre dop i helgen. Mitt kusinbarn döper sig. Japp, så hela släkten ska ses på söndag. På lördag ska jag till åland och äta smörgåsbord.




Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :D

2011-05-19 @ 20:50:51
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0