Beslutsångest

Halloj!
Ja, jag är så sjukt trött och sur. I skolan på matten blir man skit stressad för provet på fredag. Sen på svenskan får man reda på att om 3 veckor ska man göra en muntlig redovisning om valfritt ämne .. Vad i helvete ska jag snacka om? Det suger så jävla mycket att nu kommer det! Om redovisningen vart för kanske 5 månader sen hade jag kunnat snackat om HP! Och den redovisningen skulle blivit hela awesome! Höh, men nu så är jag så trött på HPpladdret. Uschligt asså hur trött jag är på det. Så ja, då är problemet vad jag ska snacka om nu? Merlin .. Mja, när vi fick veta att vi skulle ha de här för två månadet sen när hon gick igenom planeringen var det första jag tänkte på. Då var jag i inne i nån Merlinextas. Men nu .. Ja, jag har tröttnat så mycket pga att svt visar jävla repriser hela jävla tiden! Så ja, kan inte snacka om AVPM/S heller, det blir för tråk och alla ser det ändå. House of night då? Nej, folk läser den med. Twilight? NEVER! LOTR? Nej, 3 år sen jag gillade det ... Så vad ska jag snacka om då i 5 jävla urtråkiga minuter? Jag tycker det är kul att ha muntliga redovisningar men när man inte kommer på något jävla ämne blir man bara så himla sur!!! Men man kan nog inte snacka om Britter? Jag har sen kanske 1,5 år tillbaka sett filmer och ja, jag gillar den världen mycket. Världen .. det är ju ingen jävla fantasybok .. nej, men jag gillar England. Det är ett mysigt och tedrickande folk. Höhö. Nej men liksom, allt det här med förr i tiden där är fascinerande. Mm .. kan snacka om Dan Stevens då kanske. La ju upp en bild på han igår. Han har ju vart med i en hel del. Maggie Smith också kanske .. (McGonagall i HP ) Nää, ska fundera till nästa vecka. Då börjar jag med manuset.

Ja, resten av dan då .. Ja, på naturkunskapen hade vi då redovisnigen, de va ruligt ^^ Ja. Och så på teatern hade vi teaterhistoria. Mm.

Mene, jag har fått en idé till en filmsaksgrejs igen! Seriöst, det poppar upp idéer hela tiden!!! Först vare vampiresaken. Sen andra fantasysaken. Sen kom jag på som en svtserie. Och nu kom jag, of course på en brittisk serie film .. Film och film, jag ser det som en mys film. Sen kollade jag på simpsons och så vare en ö som såg ut som en döskalle och dess tänder var som små öar och då fick man såklart en liten mini idé till en deckare. Huuuh. Fan kan de inte skriva sig själva???



Seriöst, jag vill ha fattiga riddare nu!! Och på fredag äre våffeldagen. Våfflor är gött.


Kommentarer
Postat av: ☆VERONICA☆

sv: Men vad gullig du är - tack !! :D alltid kul när man får en sån kommentar :)



Jag tipsar om att du pratar om något du vet mycket om. T ex något fritidsintresse. sport?, hundar? ja vad du nu gillar. Det brukar gå bäst då enligt min erfarenhet :) Då får man också mycket gratis som man redan kan istället för att ta något som är "nytt" för en

2011-03-21 @ 17:38:46
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0