Sommarlov!!

Så nu har man lov då! Det är najs! Men jag är säker på att jag kommer råka gå upp halv sju på måndag och sätta mig på bussen bergis. Det är så ovant nu i början att man bara får läsa hur mycket man vill, jag har 4 böcker som jag absolut måste läsa först sen har jag 2 till. Vill inte ha som en stor hög på en gång, det blir så stressigt då!
Ja, gick iväg i morse till bussen. Det är intressant eftersom jag fick gå ganska sakta, det är svårt att gå fort i högklackat! Men ja, sen i skolan var vi i klassrummet först och fick betygen. Jag är grymt nöjd, inte ett enda g. Bara vgn och mvgn. Sen vare avslutning i aulan med han roliga läraren som konferensjer typ och sen sjöng och spelade musikeleverna och så. Sen vare hejdå och man fick åka hem. Jag gillar den här klassen så grymt mycket mer, alla gillar alla och känner alla liksom så det är jätte mysigt! Så ja, jag kommer sakna alla ganska så mycket.

Just nu försöker jag se på doctor who men min data gillar inte mig idag. Sen så ska jag läsa lite och se vampire diaries. Jag faller inte så mycket i smaken i serier som är populära. Liksom, de blir mer omtyckta än de är bra. Jag ser vampire diaries, det är mys men inte min favvo serie. Inget slår Merlin. Det är mycket mysigare att älska en serie som ingen annan gör. Jag känner ingen som gör det, har bara chattat med nån som ser på det på mugglis. Men ingen älskar det som jag. Sen så känner jag på mig att jag kommer bli beroende av doctor who, när den väl funkar att se på. Men de va nå problem med videosarna just nu ...

Men ni får ha ett überbra sommarlov! Jag längtar mest till midsommar just nu och få läsa klart min bok ^^


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Ja, ha. Jag orkar inte ha dem framme, men jag vill inte heller sälja eller slänga dem.. :)

2011-06-10 @ 20:46:49
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0