I'm back

Yes, jag är tillbaka från undersökningen. Först så mätte de mig och tog vikten. Jag är 168,5 cm. yeey ^^ Sedan tog de blodtryck med en sån där sak tre gånger. De klämdes åt lite på armen, men inte så speciellt ont. Sedan andades jag i nån maskin så kollade den andningen då. Sedan skulle jag ta ett djupt andetag och blåse ut i typ 6 sekunder. Det var svårt för man hade det där munstycket i munnen, då blev det inget motstånd. Sedan satte de någon liten nål i armen och de skulle ta blod. Det var däremot lite läskigt. Fast vi snackade massa grejer medans, jag frågade om blodet var från en aorta eller ven. Och det var ven och ja. De tog typ 30 ml, och det är inte så mycket. Fast när de drog ut den där grejen gjorde det jätte ont. Sedan låg jag där och de kom med saft och kakor :D Yes, sen åkte jag och mamma till mc donalds. Juste, jag fick 500 kr i presentkort. Yeey ^^

Ska gå och plugga lite engelska snart och tare lugnt. Min arm där de tog blod känns lite slappare på något sätt. Ska se klart på Potter Sequel saken jag ser bara XD

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad var det för undersökning??

2011-02-23 @ 20:17:11
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0