Shopping

Hellu!
Har kommit hem från sollentuna centrum. Köpte ett par svarta jeans och tre tröjor. Det behövdes. Allt e köpt på cubus så får använda mitt presentkort på HM sen. Ja, min syrra och jag satt och kollade på Potter Musical. Den är såå bra!! Älskar den <3 Har sett tre parter ungefär på Potter Sequal. Men musical är bättre XD
Ja, nu ska vi snart äta. Kinamat. Jätte gott ^^
Och ja, måste gå och plugga innan Merlin. Sen äre melodifestivalen. Just nu lyssnar jag på Eric Saades låt Popular. Hans musik är bra, men jag gillar inte honom .__. Han är liksom som en ego hollywoodfru eller nåt :S
Ja, jag gillade han förra året men en del saker han sagt i The Voice .. ja, då tappade man förtroendet ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0