Söndag

Tjoo!
I morse var jag uttråkad så jag såg på sagan om de bannlysta. Men mja, sagan om ändringen är roligare ^^ Såg lite på Dawnton Abbey idag, ny serie från England. Mys med brittisk accent. Men den va ganska tråkig, samma gamla problem, att arvsgrejen blir fel och så. Nu vare också någon betjänt som knappt kunde gå och alla tjänare blev typ sura. Inte så intressant att se. Men ja, ska kanske fortsätta se, det är ju en serie. Men nja, jag får se...
Har kollat på Harry Potter scener från sjunde filmen. Ja, man får tillbaka ångesten om att det kommer ta slut. Uschligt. Men ja, jag har ju alla böcker, de går alltid att läsa om. Men va fan, skulle ändå vilja träffa typ Daniel Radcliffe, det vore coolt. Eller tvillingarna Weasley. Ja, men det får nog alltid förbli en dröm ... :(

Ja, MÅSTE komma på en jävla rubrik till recensionen. Men det går inte, jag får seriöst ett utbrott snart ... :(


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: I know! :D <3

2011-02-13 @ 14:45:39
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0