Romeo & Juliet

Hellu!
Har för kanske en halvtimme sedan kollat på Romeo & Juliet. Har aldrig sett den förr, det finns flera men jag har aldrig sett någon av dem. Visst, alla känner ju till den historien men ja, man vet ju att de dör och så att deras familjer slåss och så men det är allt jag kunde typ. Men ja, den va fett bra. Hon Julia ( så jävla snyggt namn XDD ) hon var en Capulet och Romeo en Montague. Mm, och sedan var det massa andra karaktärer som var deras kusiner osv. Men ja, den va fett gullig. Jag kände igen en massa repliker. Sen vare den där ballkongscenen som några i vår teatergrupp ska göra när vi ska visa upp eller nåt. Men iaf, den va bra. De va så att Julia skulle gifta sig med någon annan snubbe, usch, han va jobbig. Men de typ gav henne någon grej så hon skulle vakna efter ett tag. Romeo hade blivit utvisad men han skulle komma tillbaka. Han pastorn, skulle skicka ett brev men det kom aldrig fram så de va någon som sa att Julia var död eller något. Ja, sen kommer han dit och då har han ett gift som gör att han dör på nån sekund. Ja, han tar giftet men då vaknar hon och han dör. Inte trevligt :( Han dör sen skjuter hon sig :( Aja, det va han Leonardo DiCaprio som spelade Romeo. Usch vad bra han var! Hehe, de där lät konstigt. Men ja, en grej var att hon amman, som ska vara med när de spelar i min grupp med, men iaf. Hon var jätte rolig. Och hon som spelade henne var Madam Pomfrey i Harry Potter filmerna. Ja, men nu har jag i alla fall ÄNTLIGEN sett den. Yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0