Vårpromenad

Hellu!
Det är vår nu. Nu har det vart över 0 grader dygnet runt i en vecka. Det är fett najs.
Ja, jag har vart ute med familjen + hundarna på en promenad idag, vi var ute i två timmar och stannade för att fika på sandvik, där scouterna säljer fika typ varje söndag. Ja, det var mysigt. Träffade lite gamla scoutpolare med ^^

Ja, jag gick in på en hemsida för att ladda ner Merlin serien till datan för att sen ta den till ipoden. Men då ståre att min data stått emot nånting som försökte angripa min dator. HUH, det är så jävla jobbigt. Jag kommer få något utbrott om inte min ipod funkar snart. Vill att den ska funka till lovet juh!!!



Scoutstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0