Vaccin

Efter tandläkarbesöket ska vi gå och ta vår tbespruta. Först tar man 2 sprutor med typ 2 veckors mellanrum. Sen tar man en ett år senare, sen en tre år senare. Jag ska ta den tre år senare. Sedan behöver man bara ta sprutan vart femte år. Mm, jag har länge vart spruträdd men nu på senare år så bryr jag mig inte så mycket. Det är en nål bara och tar man inte sprutan så kan man råka bli sjuk i framtiden. Så det är bara att bita ihop, den korta smärtan är värd ens friskhet senare.

Har testat lite nya kläder som kommit med posten, jätte fina :D Jag längtar ÜBER mycket till lovet. Förhoppningsvis har det smällt bort snö på landet så man kan börja jogga igen ..



Idag äre dag 3 på våren, eller ja. När det gått 7 dar då äre officielt vår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0