My day is ruined, typ :(

Jävla idioter. Folk fattar inte att man inte ska lägga upp bilder på folk på facebook. För jag hatar bilderna. Jag ser sjukt ful ut på dem och när man skriver det säger dom att man är negativ. Och? Mitt hår stod rakt upp och jag blir inte bra på foton då får man faktiskt vara negativ. Kan fan anmäla dom för att dom la upp en bild på mig. Tycket bara att min klass är jävligt negativ i allmänhet och väldigt slö ._. Där sa jag det! Seriöst, det är inte så många som pluggar direkt. Men fan, man blir så sur när 3 i klassen typ hoppar över en, fan klart att jag säger i från.

Hade matte imorse, prov på måndag igen .. På spanskan översatte vi lite meningar, det var rätt så lätt ^^ Sen på engelskan snackade vi typ om barnuppfostran, vi läste en text om en kines mamma som typ inte lät sina ungar vara barn. Jag tyckte hon va lite creepy ._.

Ja, jag är inte på det gladaste humöret just nu. Om jag tycker att jag ser ful ut på en bild då tycker jag inte att folk ska bli sura om man kommenterar det. Jag känner mig kränkt just nu. Har fått nog av personen som alltid tror att dom har rätt och så ._. Jag blir fett sur. Och jag är inte alltid negativ. Jag är typ den gladaste personen i världen. Ja, jag är faktiskt en mycket glad person, kanske är det i deras närvaro som man intte vill vara glad i? Så äre nog, för jag känner mig inte ett dugg trygg där.

Ja, de har tagit helt min livsglädje just nu. Jag som var så jävla glad när jag kom hem. Men seriöst, orkar inte med sånna där .__.

Ikväll blire iaf suchi för mig!



Merlin kan va söt ibland. Ibland inte ._. Men just nu behövde jag bara att få se ett snällt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0