Tjat XD

Oj, hej!
Ja, igår var vi då ute och lekte i skogen. Det var lite trevligt att få vara ute lite :D Vi samlade mossor, letade djur i en sjö och kollade på fåglar bla.

Idag har jag haft idrott, det var en månad sen. Vi har haft ca 5 lektioner i år. Och ja, nästa vecka ska vi simma. PANIK! Huh .__. Idag dansade vi iaf, vi hittade på en egen koregrafi och ja, vår blev fin :)
Sen hade vi so-prov, efter det lånade jag sjätte House of Night boken, Frestad (Tempted ) och ja, jag har väntat på den i typ 2 månader och nu hade vårt gymnasiebibliotek den! Fast jag är lite besviken på den, har läst 4 kapitel och inte ett skit har hänt. Den känns inte så väl skriven, bara som om de har krafsat ihop den på nå vis. Men ja, jag har 400 sidor kvar så jag får hoppas nåt händer snart!!

Mm, ja!! Idag äre bara 32 dar kvar till Turkiet. Tjat tjat tjat! Men jag längtar fett mkt att få åka flyg, det är så himla mys. Ehm ja att få sitta och läsa och titta ut genom fönstret ... Trevligt! :D


Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar: Nej, det är väl något extra de ha lagt till i HPs och Vs slutstrid som inte är med i boken, och ja... det gillar jag inte.

2011-04-28 @ 20:25:16
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0