Stress ._.

Sorry att jag inte skrev igår. Direkt när jag kom hem satte jag på en film, Harry Potter och dödsrelikerna del 1!!!
Hehe, ja den var rolig, fast man kom ihåg allt den bion. Sen tog vi pass, det blev jätte bra!

I skolan hade jag redovisning idag om J K Rowling. Det gick bra fast jag snubblade på orden några gånger, fattade inte varför jag var nervös. Hade tränat på den massvis.

Ja, Anna har vart och hjälp mig hur man laddar in låtar, så nu har jag massa. Men det går inte att ladda över filmerna till ipoden, ja. Har klickat överallt men de går inte.

Jaa, och nu har jag ställt mig på kö till Frestad på två bibliotek, så den kommer väl efterlovet. Hoppas inte båda kommer samtidigt bara .__. Men ja, jag fick välja en annan bok igår på engelskan, så Frida, boken jag lånade av dig kommer jag läsa efteråt!

Jag är lite bokstressad, men bara jag blir klar med den vi läser på engelskan i skolan så .. Huh, vad jag fabblar. Vi har typ 5 veckor på oss att läsa en bok på svenskan + massa artiklar och noveller så jag kan läsa det efetr lovet. Huh._.

Ja, nu ska jag gå och läsa och skriva en kärleksdikt till spanskan.

Chao!



Det ser fett coolt ut när Merlin ba trollar så blir hans ögon så fina XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0