Sol

Nu har jag suttit ute i solen i 2 timmar och pluggat matte och läst en bok! Det var jätte mys, men nu är solen precis snart kring ett hörn så ja, man sitter inte i solen längre.

Ska kolla Merlin om typ 45 min, även fast det avsnittet inte är min favorit direkt. Ja, jag var ju helt Merlin tokig i slutet av förra veckan och lite på början på denna vecka, men det försvann för ett tag sen. Det är tråkigt, nu har jag typ inget att tänka på juh. Jo, mitt manus. Det ska jag sätta mig ner och skriva lite sen!

Måste packa lite kläder och sådant sen, vi åker ju till landet imorn!! Det kommer bli fett mys, många landetkompisar vet jag kommer dit så det ska bli ENORMT kul att se dem igen efter den långa vintern!


Kommentarer
Postat av: - pia svensson -

Åh, åker du redan imorn? :P Aja, jag kommer på torsdag!! :D Längtar feett, har inte varit på landet sen i typ.. September? :o

VI SKA BADA! Ellen och Johanna kommer!

2011-04-16 @ 22:04:48
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0