Politiknörd

Blir så jävla sur när internet är dumt och stänger av sig själv och det man skrivit försvinner. Ja, man blir fett sur. Hade matte imorse. På svenskan diskuterade vi och argumentera och höll på. Jag, Sally och Ashley fick en idé i typ en kvart eller nåt om att skapa ett parti. Sally har ett redan men ett nytt. Det finns så jävla mycket vi vill ändra på, men det kanske förblir en dröm. Jag gillar politik XD
På naturkunskapen kollade vi bla på en hemsida om ett reningsverk vi ska besöka på torsdag. Mår illa bara av att tänka på det. Inte trevligt.

Och vi har fått en av ipodarna att funka, typ. Om ni vet nån hemsida där man kan ladda ner gratis musik, film och ljudböcker så länka gärna. TACK :D

På teatern som var sista lektionen spelade jag och Jenny i en scen i Romeo & Julia. Hon var amman, jag Julia. Höhö, gillar mitt namn ^^



Landet ger mig alltid inspiration :) Har kommit på en till kort film, och den utspelar sig på mitt landställe. Eller ja, jag ser landet framför mig när jag hittar på scener och så XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0