Ilskna moln och glädje

Sur sur sur suuur!
Sorry, men jag är inte så glad att jag flyger uppe bland några moln idag. Nej, mina yr det ilskna blixtrar om.
När man inte får vara som man är och folk snackar skit mot en blir man sur. Ja, jag vet att ni bara vill hjälpa till men det blev på ett så jävla konstigt sätt. Jag tappade livslusten där ett tag. Tänkte man på Merlin kom den tillbaka. Hehe ..
Men seriöst, jag lever för Merlin. Asså ja, det är så himla svårt att förklara för jag får liksom speciella känslor när jag ser den och det är en enormt stor upplevelse för mig! Ja, asså jag blir nöjd bara jag får se nåt litet Merlin klipp på youtube. Asså, den är bara så mys!! Det går inte att förklara. Jag kan inte det i alla fall. Mina ord räcker inte, de är inte i närheten av betydelsen jag vill att de ska berätta! Men det är den underbaraste serien ever! Har man inte sett säsong 1,2 och 3 så kan man inte säga att den inte är bra. För det är den, varför vare annars typ flera miljoner amerikaner som såg premiären av säsong 3? Ja, det säger lite.

Hm, hade matte prov i morse. Jag tyckte det var lätt, men det kan vara för att jag har en lättfallenhet för matte ._. Ja, och sen svenska. Fick inte mycket gjort, har redovisning på onsdag. Nä, är inte nervös. De ska bara bli roligt :D På naturkunskapen hade vi genomgång och jobbade med frågor. De va kul, ja jag gillar naturkunskap. No idea why. På teatern skulle vi skriva om en teatersnubbe. Jag fick nån som hette Bol.. nånting, nåt med ch på slutet. Han har skrivit Tolvskillingsoperan i alla fall, eller hur man stavar det.



Jag går ju inte på bild, så det kan jag försvara mig med! Men för att förklara vad det är så äre att jag är sur och arg så tänker jag på Merlin så blir jag glad! XD Han är iaf fett söt på den bilden, det ser ut som om han är med i The Beatles eller nåt ^^


Kommentarer
Postat av: - pia svensson -

sv: Tack! :)

Gullig kille på bilden, han vill man allt ha! ;)

2011-04-11 @ 17:06:37
URL: http://piasvensson.blogg.se/
Postat av: Frida

Nämen Julia! Va inte på surmolnshumör! :( Det gör tyvärr inte någon glad! Tänk på positiva tankar och shit i vad folk säger om en. Jag vet att det är jobbigt att höra, men vem fan bryr sig?? Du är unik och vågar vara dig själv, och det är en av anledningarna jag älskar dig! <3

Tänk att snart är det LOV?!?!?!? :D Och mamma har lagt Graceling i Åsas fack på jobbet :)



Ha det bäst gumman! :D :D <3 <3 Love ya!

2011-04-11 @ 20:13:46
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0