En la computersal

Jahapp, sitter i datasalen och ska snart ha mentorstid. Hade engelska imorse, gjorde förhör och så snackade vi om en text. På samhällskunskapen fick vi tillbaka proven och så. Sen har jag vart och käkat lax till lunch, helt okej men jag är fortfarande hungrig. Det suger.
Har sen teater. Huh, orkar inte. Jag vill inte blå skådis eller regissör längre. Visst vill jag filma mina idéer men jag vill bli läkare. Narkosläkare eller köra ambulans. Mm, inte opererare, det är läskigt.
Ska till tandläkare sen idag. Får väl skäll igen för att att man inte använder tandtråd. Men det är lääskigt. Sen så höll en tand på att ramla av när jag gjorde det senast ._.



Turkiet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0