Asum

Heej!
Idag har jag mått riktigt skit. Runt engelskan, so:n innan lunch fick jag världens magvärk och jag visste inte vad jag skulle göra, jag höll på att dö eller spy eller nåt. Det var fett hemskt. När jag tog en alvedon försvann det en halvtimme, bara för att komma tillbaka och göra dubbelt så ond. Huh, kändes som om jag knappt skulle kunna gå hem. Ja, jag är alldeles allvarlig. Det var riktigt obehagligt.
Ja, men det har försvunnit nu!

Ja, jag har pluggat lite och snart ska jag ut och gå med hundarna. Imorn ska vi leka med klassen i skogen och ja, leka som jag sa. Det blir nog roligt :) Vi ska göra nån nosak, vilket jag är lika exited för eftersom jag, ja, gillar biologi mycket ..

Och ja, jag är just nu helt UPSEST with Charlieissocoollike!! Igen .. han är asum.

Tyvärr funkar det inte att ladda upp en bild nu, men ja. Det gör inget! Och nu äre bara 34 dar kvar till Turkiet! Me like!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi håller på med våra monologer nu och vi ska spela upp dem den 25e maj, men vet inte hur många man får bjuda, men vi kanske har två föreställningar om mycket folk ska komma, då kan du komma om du vill? :D det är på kvällen, typ 6 eller sju :)))

2011-04-28 @ 19:05:13
URL: http://denisejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0