Half-baked

Tjoo!
Idag var det än rätt så härlig dag i skolan! Började med mitt favvo ämne ( Ja, faktiskt ) svenska, vet inte varför men jag gillar det bara. En anledning kan ju vara att jag älskar att skriva, noveller, blogg, allt!
Vi fortsatte i alla fall skriva om en novell vi läst.
På spanskan så fick vi läxa, han är jätte jobbig. Stan eller vad han heter. Efter varenda lektion är han illröd i ansiktet, som om han tagit något. Och så beter han sig inte så särskilt snällt heller.!
Sen var det andra favvoämnet, teater :) Vi gjorde en improvisationsövning som hette 'Frukostbordet' typ. Min första roll var att jag skulle vara en Farmor som hette Ulla-Britta och min känsla var ledsen.
En person sitter inne vid bordet, som är osynlig, alla stolar är ställda som det vore ett bord. När jag tex kommer in smittas alla av min känsla. När nästa kommer in samma sak. Man går runt och låtsas att man äter frukost, typ. Min andra roll var Mamma Maud som var hysterisk xD
Sen vare matte, ligger jätte mycket före. Finns inget mer att säga!

Ska nu sätta mig ner i soffan och titta på Idol snart, var precis på ica och köpte Ben & Jerry half-baked. Har inte käkat glass på evigheter, shiet!! På ica träffade jag också min gamla vän Emma :) De va kul, dagens höjdpunkt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0