Wall-e

Hellu!
Kollade lite grann på Vampire Diaries igår, men det var ju den nya säsongen. Det stod på datan att det var den gamla .. Aja, men det var inte så intressant direkt men jag kanske fortsätter titta, men jag vet inte.
Sen tittade jag på legend of the seeker, jag gillar den serien. Det är liksom fantasy och ändå liksom 'förr i tiden' och sånt gillar jag :D
Såg också på Starstruck igår, den e fett bra. Nån som sett den?

Aja, idag har jag inte gjort så mycket än. Bara pluggat och ska gå ut med hundarna på eftermiddagen. Juste, jag och syrran såg på Wall-e imorse. Ni vet han roboten och den där andra Eve. Det är så sjukt gulligt! Om ni inte sett den måste ni se den, han låtar så gullig när han visslar XD Och när han satte en BH på huvudet och ba 'wow' XD



Asså naaaw.


Kommentarer
Postat av: LillaJag

Det är säsong ett fortfarande. TV6 har inte visat hela den säsongen än.

I USA har säsong två börjat.

2010-10-16 @ 15:05:03
URL: http://konsenattgunga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0