Stockholmsmässa och shopping

Tjooo!
Var på stockholmsmässan imorse. Fy fn vad mycket folk det var! Jag köpte inget men mamma och pappa köpte en ny badtunna, en sån där stod man badar i och värmer. Vi har en redan men nu har vi köpt en ny.
Sedan åkte vi in till city, vi var på en bokaffär och köpte en massa böcker. Jag köpte en bok som ehetr Vampire diaries men den känner ni nog igen. Såg inte på TV för det var så komplicerat men man kanske fattar när man läser .. Och så köpte jag Harry Potter and the deathly hallows, ska läsa den på svenska sen igen men engelska blir nog kul, läser inte så mycket engelska och sjuan är nästan den bästa boken så :)
Shoppade lite på cubus med, sånna där mjukisbrallor och matchande munkjacka. Jag e munkjacksperson XD

Aja, laddar upp novellen ikväll. Ska vila lite och läsa, är trött ^^



OMG, längtar som fan! Ska ringa idag och fråga när man får beställa.

Kommentarer
Postat av: Ashley

Vampire diaries är inte så bra(boken), serien är bättre!

2010-10-09 @ 17:43:51
URL: http://ashleyj.blogg.se/
Postat av: Anna

Meeeh tvserien är bättre än böckerna, det e de som rä skumma! Tvserien är den som är lätt att fatta xD<3

2010-10-10 @ 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0