Springfield is real? .-.

OMG, har jag vart så korkad i flera år? Finns verkligen springfield på riktigt? Ofta? Jag och mamma kollade på någon film idag och då snackade de om springfiel och shelbyville. Jag trodde de var påhittade. Är de inte det? :O

Aja, jag var nera och köpte Ben & Jerry när jag kom hem efter engelskan, inte nog med det så träffade jag min gamla engelska lärare på ica. Det var kul, fick veta av min gamla flummiga NO-lärare ska flytta så jag får passa på att hälsa på honom snart!

  Likt?


Bara lite kort angående min fan-fic, Elena är människa :)


Kommentarer
Postat av: Pege

Jag vart oxå jätteöveraskad när jag fick veta det Hahaha x)

2010-10-08 @ 19:18:10
URL: http://peggywie.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha men guud det finns flera Springfield xD gosh -.- <3

2010-10-10 @ 01:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0