Onsdag 20/10

Hej alla läsare!
Idag började jag dagen med mitt favorit ämne svenska! Skrev först om min svenska läxa, man skulle skriva en gestaltning av en person som var irriterad, förälskad osv. Sedan skulle vi göra en miljöbeskrivning av 'Trädgården efter första frostten' eller något sånt. Jag kom en bit men blev inte riktigt klar.
Efter kebabgrytan med pitabrödet var det spanska prov, det var hur svårt som helst även fast jag pluggat! Aja, efter hade vi teater. En ny person ska kanske börja, kommer inte ihåg vad han heter men i alla fall. Vi fick 10 repliker så skulle vi imporvisera. Jag var med Fadi och det gick bra, det svåra var bara när vi skulle säga samma fast som om det var ett barnprogram :O
På matten jobbade jag, äntligen, vi fick ett repetionspapper och så satt jag och flummade lite med bild-pojkarna och Antonia ^^

Ska svara på frågorna från frågestunden idag!



Antonia lekte med mitt pusssudd och sin mustasch XD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0