Harry Potter dykning

Ohh, jag måste beställa billjetter snart! Har inte gjort det än! Jag är dum alltså ._.
Men liksom, jag känner mig väldigt då här 'Out of the box' eller vad man säger, för liksom just nu är Harry Potter det enda som fyller min hjärna.



Det roliga med filmen, som jag sett på massa klipp det är att jätte många repliker kommer från boken, tex Fred och George som säger 'Vi är identiska' när de förvandlats till Harry Potter. Haha :)



Shiet, alltså. När jag ser den här bilden alltså. Vad stirrar hon på? Det gör hon inte i boken? Mene, alltså. Jag är väldigt exalterad!



Naaw, titta vad små de var! :)

Har läst i syrrans tidning massvis om Rupert, Emma och Daniel Tex Daniel och Emma tycker tredje boken är bäst men Rupert gillar fyran. Och hur mycket de tjänar på de sista filmerna, asså gud. Daniel tjänar 142 MILJONER på varje del men Rupert och Emma bara 110 miljoner. Asså, de är verkligen snuskigt rika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0