Höstlovsbilder

Heeej!
Asså, internet har inte funkat på hela veckan, det har vart astråkigt men skönt att vara i från datan lite i alla fall.
Har ringt och försökt beställa billjetter till Harry Potter men de släpps typ inte förrän 1 vecka-10 dar innan. Och de har ju flyttat fram filmen nu till den 17e istället! Så det är bara 11 dagar kvar dit idag! :)

Men vad har jag gjort på lovet då? Jo, jag har kollat på mycket film. Igår tittade jag och syrran på Hairspray tex.
Har vart på ålandsbåten, hälsat på mormor, vart ute med hundarna, pluggat. Ja, mest tagit det lugnt, har läst Harry Potter också så klart :)





Kebab <3







Vi var ute och gick.









Pumpapaj, skiiit god!



Olle :)



Mormors smörgåstårta <3





Från ålandsbåten.



Syrran och kussen spelade kort, jag vann vänd tia över morfar, ingen vinner nånsin över honom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0