Julmarknad idag

Heej!
Har räknat, har skrivit 56 inlägg i novellen och ska skrivs 4 till så blir det 60 totalt så är det slut. Shiet att det har hänt så mycket på typ 30 inlägg. Lite sorgligt att det snart kommer tar slut. Alltså skrivandet ...

Mene idag ska jag på julmarknad nere i viksjö! Det ska bli naijs!



Hade tråkigt så jag läste en sån här Harry Potter grej fast man skriver att de gör saker som på facebook. Testade att göra en med twilight. Det är inte lika kul men folk garvade åt min. Kan lägga upp några i eftermiddag om ni vill ...

Kommentarer
Postat av: Anna<3

Sv: Ja, vi har ganska många besökare, fast vi skapade den för några dagar sedan :) kul att du gillar den :D själv tkr jag om headern mest :p

2010-11-27 @ 11:54:37
URL: http://oldenoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0