Vi kommer typ bli insnöade snart

                                             

Snön faller fortfarande i drivor utanför! Det började igår på morgonen och det har fortsatt utan att sluta. Den här snön kommer ligga kvar tills det blir varmt. Snille dära ;) Nej men, det här kommer ligga kvar tills i vår.

I skolan vare matte, sedan håltimme och Samhällskunskap. Vi ska till tråkiga riksdagen på onsdag, men jag vill inte. Vi är ju klara med den skiten, varför ska vi dit dåra? Är det något jag absolut skiter i så äre politik!

Aja, ska se vampire diaries ikväll. Just nu är det Glee på TV så jag kollar på det. Missade ju tyvärr förut, men det är rätt så najs :)


Kommentarer
Postat av: sandra

OMG nu vet du! haha :D

2010-11-25 @ 18:36:42
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hejsan! Jag gillar House of night mycket, det händer mycket i dem hela tiden. Dock är de lite väl utdragna (varje bok utspelar sig under typ 3-4 dagar).

Men om du gillade första boken borde du klart läsa nästa och se vad du tycker! Även om du kanske inte var så förtjust i första boken så kan du ju ge bok 2 en chans, tycker jag :)

2010-11-25 @ 21:15:41
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0