Naglar

På eftermiddagen var jag, syrran och mamma vid kyrkogården pch tände ett ljus vid kyrkogården. Det är väldigt fint med alla ljus som brinner överallt men kusligt också tycker jag. När man tänker på alla som dött och ligger där under jorden ... *ryser*

Aja, har haft tråkigt nu på kvällen så jag har testat att måla lite julnaglar. Bara på test så jag har gjort det innan december liksom.

  Ska föreställa julgran typ, julgranskulor och så grönt.

  Snöflingor, men det ser man att det är.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar: Jag bokade i Kista, och idag hämtade jag ut biljetterna. Enligt sf.se släpptes biljetterna igår, 5/11.

2010-11-06 @ 21:02:40
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Amelie

Svar: Jaha, Falken, ja de brukar vara lite efter med sådant. Jag skulle rekommendera kista istället, större bio = bättre bioupplevelse! :)

2010-11-06 @ 21:27:06
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0