Julmarknad är mys <3

Jag och mamma var nere på julmarknaden. Scouternas julmarknad. Det var fett mysigt, über mysigt. Men kallt. Vi var ute och tittade och köpte honung. Träffade och såg gamla scoutledare och kompisar. Linnea som jag såg senast på Harry Potter premiären gick runt med mig ett tag. Inomhus var det fullt med folk, men det doftade våfflor och julmusik klingade i öronen. Vi körde lotter och mamma vann 5 priser. Jag fick ett pris som var benvärmare. Har inte haft sånna förut, de är fett sköna.





Kolla längst ner till höger om bilden. JULMUST I BURK <3



MYYYYYYYS <3

Kommentarer
Postat av: Anna<3

Sv: Nu har vi en frågestund! Så fråga på bara :) Trevlig Advent på dig med :D

2010-11-27 @ 14:53:42
URL: http://oldenoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0