HP-söndag

Heej!
Har inte suttit vid datan idag, först var vi på promenad i morse. Sedan såg jag slutet på Love Acually, eller hure stavas och sedan på en svensk med Robert Gustavsson då man garvar hela tiden, kommer inte ihåg vad den heter dock, men de åker tåg till Berlin typ.
Sedan har jag sett extra material på Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, det var intressant. Har inte sett det förut, men det fick mig att inse hur jävla beroende och hur mycket jag älskar Harry Potter. Det var kul att se hur Sirius Black såg ut på riktigt, inte likt! Och så intrevjuvade de Weasley tvillingarna och Tom Felton bland annat :)
Sedan tittade jag lite på fjärde filmens extra material, den filmen tog det dem 10-11 månader att filma! Shieet! Och så var Robert Pattinson med lite, hahahah!



Fjärde filmen är så bra! Kolla Hermiones klännng, så fin!! Och där var Harry söt ^^





Om 3 dagar sitter jag i biosalongen och får se näst sista filmen.

Kommentarer
Postat av: sandra

meh, det var ju inte mycket, en film kan ju ta jätte lång tid att filma!

2010-11-14 @ 19:58:23
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0