Fredag

Jag får be så mycket om ursäkt! Har inte haft lust att vara vid datan, jag fick tvinga hit mig själv nu faktiskt!
Aja, jag ska lägga upp mer i min novell, men imorn kanske. Jag är så oerhört trött, ska ner och skriva lite i svenska dialog bara. Ja, en till ...

Mene, jag var ju på bio i onsdas då! På den bästa av alla sju Harry Potter böcker. Eller, alla är bra men sjuan är ju hela upplösningen, man får svar på allting som man undrat över! De hade med massa från boken, vilket var bra. Men det är ju det jobbiga de tagit med, det var lite små roliga kommentarer och sådant men det jag går och tänker på är näst sista scenen. Skriver inte vad det är i fall någon inte sett den. Men den är hemskt, oerhört orättvis!

Snart blire Vampire diaries, började kolla ordentligt förra veckan. Man kan inte säga att den är så bra, om man jämför med Harry Potter men den går att se på.

Har jag sagt att jag kommit på en HP-fanfic? Och jag har kommit på slutet till Jacob Blacks prägling ^^

George: Fred, I am Holy. Do you get it? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0