Första advent - flopp

Hellu!
Vi började dagen med att gå till kyrkan. Det var fett mys, men lite långt. En timme. Efter en halvtimme var jag typ död .___. Men de sjöng fint.
Aja, efter lunch åkte vi till Skälby julmarknad. Dum som jag var tog jag converse, trodde inte det var så kallt men det var typ 8 minus grader. Så jag hoppade runt i över en halvtimme och vickade på tårna. Det gjorde skit ont. Men vi köpte lite saker, bröd, brända mandlar, strumpor och lite småkrafs.



Här sålde de sån här god korv, bröd, svagdricka mm.







Men det var mysigt, nu är mina fötter varma :)

Kommentarer
Postat av: aLva

SV; Nej, jag blev medbjuden av min kompis vars pappa jobbar med film.

och George Harris är den som spelar Kingsley i HP (en av aurorerna).

2010-11-28 @ 18:28:47
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
Postat av: Ashley

Vad mysigt med jul marknader :)

Haha jag vet vad du menar med converse, mina tår dödar mig....

2010-11-29 @ 08:53:46
Postat av: simone

Så vackert! :)

2010-11-30 @ 12:22:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0