Happy new year

Kan ni fatta? Det är sista dagen på året 2010. Det är så jobbigt när åren går så jävla fort. Snart är man väl gråhårig och bor på ålderdomshem ... hemska tanke D:

Aja, igår såg jag på Van helsing som gick på 6an. Den var skit bra! Var lite skeptisk i början för vampyrer är så jävla uttjatat pga twilight men den där filmen var så mycket bättre! Vampyrerna var skit farliga, de såg väldigt läbbiga ut ibland och de var mer som riktiga vampyrer. Inte som fake-Edward. Det var de som var så coolt, de bodde i Transylvanien, folk ville utrota dem, ehm, de var onda. Så ska de vara, man ska inte som Bella gifta sig med dem. Det har Meyer fått om bakfoten. Vampyrer är farliga ( även fast de inte finns, men de 'riktiga' i sagor ... typ )

                     

Ikväll blire som vanligt, ska vara hemma och fira med familjen. I år har vi inga raketer, vi har haft det förut ibland innan vi fick hundarna men Greta, den äldsta hunden, är jätte rädd. Man tror nästan att hon ska dö för hon ligger och kan inte andas och är jätte stressad. Detär jätte jobbigt. Vi tänkte vara på landet men det blir tråk för mig som älskar raketer. Vi skulle köpt speciella piller till Greta men det var tydligen inte bra för dem så vi ska ha bommul i öronen på henne och kanske ha dem på toaletten nere, där det inte är några fönster. Men det dåliga där är att man hör genom ventilen. Man får väl täppa för där eller nåt.

Aja, sitter med hårinpackning i håret så jag ska gå och skölja av det och läsa klart Utvald, tredje house of night. Den är skit bra men jag har tappar så mycket förtroende för huvudkaraktären Zoey, hon är en jävla bitch asså. Tyvärr ....

Men, ni får ha det så mys idag! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Jag läste ut Burned igår (sjunde boken i HoN) och jag grät! :') Jag vill bara berätta för dig, men då kommer jag att avslöja!!

2010-12-31 @ 12:11:03
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: ÅH tack! :D <3 du får ta bilden om du vill :)

2010-12-31 @ 12:11:34
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hahaha taack så mkt :)

men jag föredrar mej i plattat hår :D

2010-12-31 @ 15:30:25
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0