30 december

Hej!
Har nu under morgonen läst lite, som vanligt. Sedan kollade jag på de tre sista avsnitten på Merlin säsong 2. Seriöst, finns ingen bättre serie. Enligt mig. Den har allt. Magi, ehm, söta killar ..., den utspelar sig för länge sen, ehm. Ja. Den äger helt enkelt.

Kan ni fatta att det är 30e december idag? Asså, jisses. Den här året har verkligen sprungit iväg. Va fn har man gjort i år? Ehm, gick ut nian, Turkiet i juli, gymnasiet. Mm, thats it. Och liksom, 2012 går världen troligen under så man får nog ta vara på tiden som är kvar. Om jorden gör det så att säga . . .



Det här avsnittet såg jag nyss. Draken, Kilgharrah tar ut sin hämnd på Camelot. Fett sorgligt avsnitt. Och Merlin är söt ...


Bildbrist . . .

Och på lördag, eller söndag så ska jag åka till landet i typ en vecka. Ska nog ta med mig skidorna och åka runt lite. Jag får hoppas att jag inte kör in i träd som vanligt. Hundarna är alltid i vägen och för att inte köra på dem måste jag alltid köra av vägen och ja. Krascha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du några nyårslöften??

2010-12-30 @ 23:47:19
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson - En vikt resa.

Tror du att jorden kommer gå under 2012 eller är det bara något som alla säger?

hade du det bra vid 12 slaget?

2011-01-01 @ 16:42:34
URL: http://livsstilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0