14e december

Hellu!
Hade engelska först i morse. Jag satt och snackade mest med Anna och Mikaela. På samhällskunskapen snackade vi om EU .. Det är grymt svårt och tråkigt... Aja, sen vare elevråd och jag hatar det. Seriöst, jag ska sluta som det. Gjorde de så teatrarna skulle slippa men gud, jag dör av tråkigheten. Sitter mest och glor in i väggen. Dom har så tråkiga idéer att man typ dör .. Japp ...
Mm, sen vare mentorstid och jag fick berätta vad de sagt på elevrådet. Typ om nån 'fejd' mellan Sam & NT .. typ nån tävling de vill ska starta ...

Gud vad deprimerande inlägg D:

Aja, ska fixa klart lite saker på datorn och sedan ut med hundarna. Tror jag börjar bli sjuk, håller på och få huvudvärk...


Kommentarer
Postat av: Kulan

är redan småsjuk efter helgen, lär däcka med en bunt pepparkakor snart =P

2010-12-14 @ 16:23:49
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: liindblaads

dagens lucka e öppnad, kolla om de va du, annars anmäl dig till morgndagens

kram

2010-12-15 @ 08:28:28
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0